۷ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۲۶

استاندار فارس:

فارس آماده اجرای برنامه های جوانی جمعیت است

فارس آماده اجرای برنامه های جوانی جمعیت است

شیراز- استاندار فارس گفت: فارس آمادگی دارد اولین استان کشور باشد که دورکاری زنان متاهل دارای فرزند را اجرایی کرده و رشد بهره‌وری اداری را محقق کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایمانیه بعد از ظهر چهارشنبه در شورای جوانی جمعیت استان فارس بیان کرد: استان آمادگی دارد طرحی را اجرایی کند که در این طرح زنان متأهل که داری فرزند هستند ساعت ١٢ یا ۱۲:۳۰ دقیقه از محل کار خود خارج شوند و به مسائل خانوادگی خود بپردازند.

عالی‌ترین مقام دولت تصریح کرد: در این طرح زنان شاغلی که دارای فرزند هستند می‌توانند هر روز به دورکاری بپردازند و فعالیت‌های اداری خود را در منزل دنبال کنند.

ایمانیه متذکر شد: استان همچنین این آمادگی را دارد که اولین استان کشور باشد که مدیرکل صیانت از جوانی جمعیت داشته باشد و یکی از مدیران دستگاه‌های اجرایی با حفظ سمت این پست را پذیرفته و زمینه جوانی جمعیت در استان را فراهم کند.

ایمانیه متذکر شد: تمامی این طرح‌ها نه تنها هیچ هزینه‌ای برای دولت نخواهد داشت بلکه عاملی برای افزایش بهره وری، رضایت سازمانی و مراجعان را به همراه خواهد داشت.

استاندار فارس در ادامه تاکید کرد: برنامه ریزی های صورت گرفته برای جوانی جمعیت باید عملیاتی باشد تا بتوان در مسیر درستی قرار گرفت و اگر این برنامه‌ها عملیاتی نشود می‌توان اینگونه استنباط کرد که برنامه‌های مصوب عملگرا نبوده است.

وی در خصوص سقط جنین نیز متذکر شد: بسیار از افراد به مسائل شرعی سقط جنین آگاهی ندارند و نمی‌دانند که این عمل در اکثر شرایط ضد شرعی است.

ایمانیه همچنین بر موضوع اطلاع رسانی به آحاد مختلف جامعه اشاره کرد و یادآور شد که بایستی برنامه عملیاتی نیز برای اطلاع رسانی به عامه مردم در خصوص جوانی جمعیت در نظر گرفته شود.

کد خبر 5667431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      0 0
      آره این همه پول مونده روی دستمون نمیدونیم چکار کنیم. حداقل بچه بیاریم یکمش خرج بشه، مسخره بازی پزشک خانواده تو استان کم بود اینم اضافه کنید
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      0 0
      دلت خوشه سال دوم هست پول واریز کردیم واسه مسکن ملی هنوز پی ریزی هم نشده دم از فرزند آوری میزنی با کدوم پول تو اجاره خونه موندیم فقط بلدین تو جلسات حرف بزنین
    • ج IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      0 0
      باسلام اگه واقعا میخان بفکر جوانی جمعیت باشند بفکر مسکن و شغل جوانان باشند . با این گرونی هر روزه و هزینه های پزشکی بالا خیلیا جرات بچه دارشدن ندارند . بچه باشه وقتی نون خوردن نباشه چی میشه؟ فقط بگن ایران جمعیت جوون داره یا فقیر فراوون .
    • اریا US ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      0 0
      چرتو پرت میگه اول فکر مخارجش کن تا زمان تحصیل کار ازدواج خانه ماشین بعد میتونی اضهار نظر کنی